2018.05.10. | Borsmenta
A Gere Pincészet borait 30 éve ugyanazzal a külsővel látjuk a polcokon. A tulajdonosok úgy döntöttek, itt az ideje a váltásnak. Nemcsak a borok kapnak új ruhát hamarosan, de a borstruktúra és az arculat is megváltozik…
Új szakaszához ért a Gere család borászatának harminc éve tartó története. Változik az arculat, a borstruktúra, és még a név is módosul. „A. Gere” – olvasható az új címkéken, utalva arra, hogy a pincészet munkájában immár hosszú ideje nemcsak a családfő, Gere Attila, hanem két gyermeke, Andrea és Attila is részt vesz. Gere Attila azt reméli, hogy a megváltozott arculat hosszú távon, itthon és külföldön is megállja majd a helyét, és hogy valóban méltó lesz ahhoz a nemzetközi mércével mérve is magas borminőséghez, amit a palackok rejtenek.
Az alapítókban már régebben megfogalmazódott, hogy az eddig organikusan, az éppen adott lehetőségeknek és elképzeléseknek megfelelően fejlődő márka tudatosan épüljön tovább. Ennek megalapozására Unger Zsolt márkaépítőt és csapatát kérték fel, akik nem csupán az arculat tervezésében, hanem a termékstratégia és a termékstruktúra átalakításában is szerepet játszottak.
Az eddig kicsit nehezen követhető, 17 tételből álló borsor Ungerék javaslatának megfelelően átrendeződött, koherensebb lett, és a Weninger & Gere márka beolvadásával egyszerűsödött. (Ez a változás nem érinti a Franz Weningerrel és családjával fennálló üzleti kapcsolatot és barátságot.) A borok kategóriái is (alap-, közép- és csúcsborok) egyértelműen nyomon követhetők a külső megjelenésben, a korábbinál jobban elkülönülnek egymástól.
A megújulás nem azonnal válik láthatóvá, mert mindig csak az új évjáratok kapnak új címkéket. A teljes palettában így előreláthatólag fél év múlva gyönyörködhetünk majd.
Fotó:
Gere Attila Pincészete